Najczęściej spotykanymi problemami komputerowymi są te, które można naprawić zdalnie.

Usługa zdalnej pomocy to prosta, szybka i skuteczna forma naprawy twojego stanowiska komputerowego.


Oferujemy:

Usługi zdalnej pomocy
  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania.
  • Instalacja i ustawianie skrzynek e-mailowych (np. Gmail, Outlook, Thunderbird).
  • Konfiguracja programów użytkowych, biznesowych, księgowych (np. Płatnik, Subiekt).
  • Instalacja i konfiguracja programów antywirusowych i zabezpieczających (darmowe lub płatne).
  • Konfiguracja aplikacji bazujących na chmurze (np. Dysk Google, Dropbox, Office 360).
  • Instalacja i optymalizacja programów specjalistycznych (np. graficznych, branżowych).
  • Doradztwo, dostarczanie, instalacja, administrowanie i aktualizacja oprogramowania.
  • HelpDesk zdalny.
  • Wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników.
  • Kontrolę legalności oprogramowania.
  • Pomoc w utrzymaniu serwerów.
  • Badanie kosztów eksploatacji sprzętu i oprogramowania.
  • Prowadzenie w imieniu klienta negocjacji umów i ofert z zewnętrznymi dostawcami usług.
  • Czuwanie nad ciągłością pracy systemu IT.
  • Prace nad szyfrowaniem danych.
  • Sprawdzanie wydajności połączeń.
  • Konfiguracja tuneli VPN.
  • Audyt tworzenia backupu danych.
  • Zarządzanie ustawieniami programów, przeglądarek i poczty elektronicznej.
  • Administracja dostępem użytkowników do kont i danych w systemie IT.
  • Monitoring stabilności systemów.
  • Kontrola wykorzystania zasobów serwera.
  • Zarządzanie GPO.
  • Testowanie i monitorowanie obciążeń sieciowych WAN i LAN.
  • Regulowanie dostępu pracowników do danych w systemie teleinformatycznym.
  • Zarządzanie usługami komputerowymi w chmurze.
  • Prace nad synchronizacją danych.
  • Sprawdzanie zdolności przywrócenia danych systemowych po ich utracie.
  • Sprawdzanie bezpieczeństwa połączeń.
  • Likwidacja nadmiarowych dodatków do paska zadań lub przeglądarki.
  • Przygotowywanie i obsługa stanowisk pracowniczych pod kątem IT.
  • Kontrole uprawnień pracowników do sprzętu.
  • Przeprowadzanie i dokumentowanie przetargów na oferentów.
  • Usprawnianie aplikacji biurowych.
  • Administracja serwerami i systemami operacyjnymi, w tym systemami poczty elektronicznej.
  • Instalacja serwerów aplikacyjnych, kolejkowych, bazodanowych.
  • Aktualizacja systemów operacyjnych i baz danych.
  • Zarządzanie Active Directory i kontami użytkowników.
  • Zarządzanie bazami danych.
  • Rzetelne raporty z wszystkich wykonanych prac.
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa.

Nie czekaj, skorzystaj już teraz z naszych usług bezpieczeństwa teleinformatycznego.

Skip to content