Najczęściej spotykanymi problemami komputerowymi są te, które można naprawić zdalnie.
Usługa zdalnej pomocy to prosta, szybka i skuteczna forma naprawy twojego stanowiska komputerowego.
Oferujemy:
Usługi zdalnej pomocy
- Instalacja i konfiguracja oprogramowania.
- Instalacja i ustawianie skrzynek e-mailowych (np. Gmail, Outlook, Thunderbird).
- Konfiguracja programów użytkowych, biznesowych, księgowych (np. Płatnik, Subiekt).
- Instalacja i konfiguracja programów antywirusowych i zabezpieczających (darmowe lub płatne).
- Konfiguracja aplikacji bazujących na chmurze (np. Dysk Google, Dropbox, Office 360).
- Instalacja i optymalizacja programów specjalistycznych (np. graficznych, branżowych).
- Doradztwo, dostarczanie, instalacja, administrowanie i aktualizacja oprogramowania.
- HelpDesk zdalny.
- Wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników.
- Kontrolę legalności oprogramowania.
- Pomoc w utrzymaniu serwerów.
- Badanie kosztów eksploatacji sprzętu i oprogramowania.
- Prowadzenie w imieniu klienta negocjacji umów i ofert z zewnętrznymi dostawcami usług.
- Czuwanie nad ciągłością pracy systemu IT.
- Prace nad szyfrowaniem danych.
- Sprawdzanie wydajności połączeń.
- Konfiguracja tuneli VPN.
- Audyt tworzenia backupu danych.
- Zarządzanie ustawieniami programów, przeglądarek i poczty elektronicznej.
- Administracja dostępem użytkowników do kont i danych w systemie IT.
- Monitoring stabilności systemów.
- Kontrola wykorzystania zasobów serwera.
- Zarządzanie GPO.
- Testowanie i monitorowanie obciążeń sieciowych WAN i LAN.
- Regulowanie dostępu pracowników do danych w systemie teleinformatycznym.
- Zarządzanie usługami komputerowymi w chmurze.
- Prace nad synchronizacją danych.
- Sprawdzanie zdolności przywrócenia danych systemowych po ich utracie.
- Sprawdzanie bezpieczeństwa połączeń.
- Likwidacja nadmiarowych dodatków do paska zadań lub przeglądarki.
- Przygotowywanie i obsługa stanowisk pracowniczych pod kątem IT.
- Kontrole uprawnień pracowników do sprzętu.
- Przeprowadzanie i dokumentowanie przetargów na oferentów.
- Usprawnianie aplikacji biurowych.
- Administracja serwerami i systemami operacyjnymi, w tym systemami poczty elektronicznej.
- Instalacja serwerów aplikacyjnych, kolejkowych, bazodanowych.
- Aktualizacja systemów operacyjnych i baz danych.
- Zarządzanie Active Directory i kontami użytkowników.
- Zarządzanie bazami danych.
- Rzetelne raporty z wszystkich wykonanych prac.
- Tworzenie kopii bezpieczeństwa.
Nie czekaj, skorzystaj już teraz z naszych usług bezpieczeństwa teleinformatycznego.